Konfirmasjonskort til gutter

Det er svært sjelden jeg lager kopier av egne kort, men nå kommer det et lite unntak. Jeg laget et lommebok-kort inspirert av ulike bilder og maler jeg fant på nettet, og ble så fornøyd med resultatet at jeg laget et til som ble nesten maken. Greit for å få et kort til uten altfor mye tankearbeid, og gjorde noen små tilpasninger så de ikke skulle bli heeeelt like.
Tagen på framsida er et stempel fra Kort & Godt, utstansede tannhjul fra Tim Holtz. Stemplet konfirmasjonsdatoen og skrevet navnet med små klistrebokstaver, båndet er farget med distress blekk. Alle dekorpapirene er også stemplet svakt med "kaffeflekk"stempel fra NSS, og sydd rundt med symaskin. Inni har jeg brukt stempler fra Scrappers' Choice og Kreativ Hobby.
Kort nummer to er da nesten maken, men her har jeg laget lukking på kortet. Festes med magnet bak på kortet.


Kommentarer